Keresés
Szállítás
-
Rossz terméket kaptam
Előfordulhat, hogy németországi automatizált központi raktárunk belső hiba miatt rossz terméket csomagol és ad fel Önnek. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolg...
-
Hogyan tudom módosítani a címet?
Bejelentkezés után a "Személyes fiók"-on belül a "Beállítások"-ra kattintva tudja módosítani számlázási és szállítási címét. Ha Ön nem regisztrált felhasználó, kérjük, vegye fel a ...
-
Szállítási idő és költségek
Központi raktárunk készletén elérhető termékek szállítási ideje: DPD futárszolgálattal 3-4 munkanap. Pick Pack Pontra 5-7 munkanapon belül tudjuk szállítani. 100 kg-ot meghaladó ...
-
Lehet fizetni átvételkor?
Készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni a DPD futárszolgálatnál, illetve valamennyi Pick Pack Ponton. Ehhez az utánvétel fizetési opciót kell választani rendeléskor.
-
Melyik futárcéggel szállítanak?
Magyarországon belüli címre szállítást a DPD futárszolgálat végzi, Pick Pack Pontra rendelés esetén a Sprinter Kft. juttatja el megrendelését a kiválasztott átvételi pontra. 100 kg...
-
Hiányos a szállítás
Bizonyos termékeket készlethiány miatt csak később tudunk szállítani, ebben az esetben nem számítunk fel további szállítási költséget. A számlán és a szállítólevélen részletezésre ...
-
Tudok külföldre rendelni?
Megrendelését csak magyarországi címre tudja leadni, mert csak Magyarország területén belül vállalunk kiszállítást.
-
Hogyan tudom nyomonkövetni rendelésem?
A megadott email címre rendszerünk elküldi a nyomkövetési adatokat, a szállítás előtti napon.
-
Személyes átvételre van lehetőség?
Internetes rendelés esetén Szaküzletünkben (1067 Budapest, Teréz körút 23.) lehetséges személyes átvétel. Készleten levő termék megrendelése esetén még aznap, vagy másnap átvehető,...