Szállítás

  • Rossz terméket kaptam

    Előfordulhat, hogy németországi automatizált központi raktárunk belső hiba miatt rossz terméket csomagol és ad fel Önnek. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolg...

  • Hogyan tudom módosítani a címet?

    Bejelentkezés után a "Személyes fiók"-on belül a "Beállítások"-ra kattintva tudja módosítani számlázási és szállítási címét. Ha Ön nem regisztrált felhasználó, kérjük, vegye fel a ...

  • Szállítási idő és költségek

    Központi raktárunk készletén elérhető termékek szállítási ideje: DPD futárszolgálattal 3-4 munkanap. Magyar Posta (MPL) kiszállítással 6-8 munkanap. 100 kg-ot meghaladó vagy rakla...

  • Lehet fizetni átvételkor?

    Átvételkor a futárnál tud készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. Ehhez az utánvétel fizetési opciót kell választani rendeléskor.

  • Melyik futárcéggel szállítanak?

    A házhozszállítást a DPD futárszolgálat végzi, illetve a vevő kérheti a Magyar Posta (MPL) általi kiszállítást is. 100 kg-ot meghaladó, illetve raklapos áruk kiszállítását a Raben ...

  • Hiányos a szállítás

    Bizonyos termékeket készlethiány miatt csak később tudunk szállítani, ebben az esetben nem számítunk fel további szállítási költséget. A számlán és a szállítólevélen részletezésre ...

  • Tudok külföldre rendelni?

    A conrad.hu webáruházban csak magyarországi címre tud rendelést leadni, mert a Szinker Kft. csak Magyarország területén belül vállal kiszállítást. Ha külföldi címre szeretne rendel...

  • Hogyan tudom nyomon követni rendelésem?

    A megadott email címre rendszerünk elküldi a nyomkövetési adatokat a szállítás előtti napon.

  • Személyes átvételre van lehetőség?

    Internetes rendelés esetén Szaküzletünkben (1067 Budapest, Teréz körút 23.) lehetséges személyes átvétel. Készleten levő termék megrendelése esetén még aznap, vagy másnap átvehető ...