Szállítás

  • Rossz terméket kaptam

    Előfordulhat, hogy németországi automatizált központi raktárunk belső hiba miatt rossz terméket csomagol és ad fel Önnek. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolg...

  • Hogyan tudom módosítani a címet?

    Bejelentkezés után a "Személyes fiók"-on belül a "Beállítások"-ra kattintva tudja módosítani számlázási és szállítási címét. Ha Ön nem regisztrált felhasználó, kérjük, vegye fel a ...

  • Szállítási idő és költségek

    Központi raktárunk készletén elérhető termékek szállítási ideje: DPD futárszolgálattal 3-4 munkanap. Pick Pack Pontra 5-10 munkanapon belül tudjuk szállítani. 100 kg-ot meghaladó...

  • Lehet fizetni átvételkor?

    Készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni a DPD futárszolgálatnál, illetve valamennyi Pick Pack Ponton. Ehhez az utánvétel fizetési opciót kell választani rendeléskor.

  • Melyik futárcéggel szállítanak?

    Magyarországon belüli címre szállítást a DPD futárszolgálat végzi, Pick Pack Pontra rendelés esetén a Sprinter Kft. juttatja el megrendelését a kiválasztott átvételi pontra. 100 kg...

  • Hiányos a szállítás

    Bizonyos termékeket készlethiány miatt csak később tudunk szállítani, ebben az esetben nem számítunk fel további szállítási költséget. A számlán és a szállítólevélen részletezésre ...

  • Tudok külföldre rendelni?

    Megrendelését csak magyarországi címre tudja leadni, mert csak Magyarország területén belül vállalunk kiszállítást.

  • Hogyan tudom nyomonkövetni rendelésem?

    A megadott email címre rendszerünk elküldi a nyomkövetési adatokat, a szállítás előtti napon.

  • Személyes átvételre van lehetőség?

    Internetes rendelés esetén Szaküzletünkben (1067 Budapest, Teréz körút 23.) lehetséges személyes átvétel. Készleten levő termék megrendelése esetén még aznap, vagy másnap átvehető,...